loading...

Ref

mmm

utorak, 6. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 19 godina i do sada sam imala par njih koji su gurali onu stvar u moju ribicu…





Imam 19 godina i do sada sam imala par njih koji su gurali onu stvar u moju ribicu cisto da bih mi zivot bio malo zanimljiviji. Kada su počele priče o meni da sam laka ženska javljali su mi se razni likovi sa raznoraznim porukama i pokusajima, ali nikako nisam mogla da nadjem nekog ko bi me zaista mogao usreciti. Izasla sam jedno vece sa drugaricama do nekog tada novog kluba da vidim kako je. Prilazili su mi svakakvi likovi ali bio je uzas.


loading...

U jednom trenutku me je neko samo pogurao za struk jer je hteo da prodje. Kada sam se okrenula videla sam taj pogled koji mi je i dalje u glavi, nisam mogla da izdrzim da mu se ne javim jer sam se zaljubila na prvi pogled, prvi put ljubav bez zelje za se*om. posle prvog mog javljanja nastavilo se dopisivanje koje je trajalo mesec dana i pozvala sam ga da izadjemo i on me je ispalio uz izgovor da pada kisa.



Nema komentara:

Objavi komentar