loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 17 godina i menstruacije mi nisu redovne…





Imam 17 godina i menstruacije mi nisu redovne. Obično je to po 5-6 dana prije ili kasnije, ali nikada na vrijeme. Nekako sam se sa tim i navikla, ali zadnju menstruaciju sam imala prije 3 mjeseca. Nisam mami govorila da imam problem, sve sam mislila SAD ĆE… Zadnju sedmicu sam se baš loše osjećala, imala sam nagone na povraćanje i na kraju sam sve isprčala mami. Kada sam joj rekla da mi kasni 3 mjeseca, mama se jako naljutila, počela je da me psuje, a prvo što me pitala bilo je da li sam radile ONE stvari. Kada sam joj rekla da jesam totalno je poludjela. Ubacila me u auto i odvela kod ginekologa.


loading...

Bila je prisutna cijelo vrijeme pregleda, a kada je doktor rekao da sam u drugom stanju istog trenutka se onesvijetila. Iskreno ni meni svejedno, bila sam totalno zbunjena jer sam uvijek pazila sa momcima sa kojima se viđam, ali na moju žalost desilo se nekako. Kada je mama došla svijesti zakazala mi je odma termin za abortus. Sada sam u fazi isčekivanja, iskreno mnogo se plašim, čitala sam po netu da možda nakon toga više nikada neću moći biti trudna, čak postoji mogućnost i da se umre nakon toga… Mamu ne smijem ništa pitati, jer sve što mogu dobiti su baine, pa ak neko može da mi pomogne, bila bih zahvalna… Da li je to stvarno toliko opasno?



Nema komentara:

Objavi komentar