loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Help! Ja sam devica, upoznala sam ga preko facebooka ubedjivao da se vidimo i pristala sam…




Help! Ja sam devica, upoznala sam ga preko facebooka ubedjivao da se vidimo i pristala sam. Vozili smo kolima i stao je kod jednog nadvoznjaka u slepu ulicu rekao da se auto pregrejao i ja glupaca poverovala, čekali smo… na kraju stavio ruku na mojoj levoj nozi i krenuo da zavlači ruku medju nogama, počelo da prija odjednom počeo da me ljubi… spustio se DOLE i lizao me po stomaku… zavukao ruku DOLE,


loading...


onda je gurao prst u nju mene bolelo rekla sam da nisam spremna on je navaljivao da “to” uradimo sad, ako odbijem da više nećemo se videti, ja sam rekla OK samo polako… on je nastavio da gura prst… ponovila sam da nisam spremna da me strašno BOLI, on je izvadio ONU STVAR i hteo da ga stavi dole, nisam pristala s obzirom da me uzasno bolelo dok je radio prstom… danas sam primetila krv na donjem vesu NIJE MENSTRUACIJA.







Nema komentara:

Objavi komentar