loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

ISPOVEST: Ja sam sponzoruša…





Ja sam sponzoruša. Čak ni ne želim ljubav, samo izlazim sa bogatim muškaricma zbog ogromnih svota novca. Odmah da razdelim, ne prostituka, nego sponzoruša, ne spavam ni sa kim. Oni su samo sugar daddy i to je sve. Sigurno ćete osuditi ali ipak ću ispričati pričau do kraja. Zašto? Zato što sam mnogo puta u životu, iznova i iznova, zaljubljivala se, volela i činila sve sa momke sa kojima sam bila tokom godina. Bila sam im sve u životu, podrška u svakom smislu,pa i u finansijksom. HILJADE I HILJADE EVRA sam pukla na budaletine, klošarčine, parazite, luzere i jadnike koji su me iskoršćavali i manipulisali da bi im davala novac i izdržavala ih. Bili su nezaposleni jer ih je baš bilo briga da se zaposle jer sam ja uvek bila tu. A ja bila dobar čovek i volela ih…Ti isti majmuni kojima sam dala SVE su me uništili svaki na svoj način. Posle skoro svakog sam ostala BESKUĆNIK NA PROSIJAČKOM ŠTAPU BEZ DINARA IJEDNOG. Odlučila sam da neću to sebi da radim. ZATO SAM SPONZORUŠA. DOSTA JE BILO VIŠE.



Nema komentara:

Objavi komentar