loading...

Ref

mmm

nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Kr**nuo me je u toaletu voza, dok je njegova žena bila sa ….




Bila sam u kratkoj poseti drugarici, koja je živela u drugom gradu. Kući sam se vraćala vozom. U jedinom kupeu koji je imao slobodno mesto bila je četvoročlana porodica. Otvorila sam vrata i uz pozdrav ušla i sela. Roditelji su bili mladi. Videlo se da brinu o sebi i svom izgledu. Ja sam tada bila u miniću i nekoj providnoj majici, a brus nisam imala tako da je sve bilo na izvolte.
On je to naravno odmah primetio i odmerio me od glave do pete, a da to njegova žena nije videla. Sela sam i počela da se dosađujem. Sledilo je dva do tri sata dosadnog klackanja. Međutim, on je posle nekih 20ak minuta vožnje ustao i rekao da ide da popuši cigaru i uputio mi značajan pogled.
Đavo mi nije dao mira. Posle nekoliko minuta sam i sama izvadila cigare i ustala, a u stvari mi se nije pušilo. Izašla sam, povukla nekoliko dimova i otvorila vrata od toaleta da bih bacila cigaretu.
U tom trenutku je on naišao i ugurao me u toalet. S jedne strane sam bila uzbuđena, ali opet mi nije bilo svejedno. Rekla sam da mu je žena tu, ali on kao da nije mario za to.
Pitao me je da li je moguće da ću propustiti takvu priliku, a ja nisam mogla da ga odbijem.
Nije mi bilo svejedno što je toalet ipak bio previše prljav, ali kada je počeo da me ljubi sve sam zaboravila. Prvo smo se ljubili strasno, a onda je počeo da me ljubi svuda po telu. Rekao mi je da skinem hulahopke i gaćice da ih ne bi pocepao.
Poslušala sam ga.
Iako mi je bilo veoma neudobno to nisam rekla, jer sam se našla u vrtlogu zadovoljstva kada je ušao u mene. Umalo nismo odvalili jadan lavabo na koji me je nasadio pre nego što je ušao.
Onda me je bacio na kolena. Nisam više marila o prljavštini. Ubrzo je svršio, obukao se i dodao mi maramicu i vizit kartu.
Rekao mi je da se obrišem i uredim pre nego što izađem i vratim se u kupe. Uz osmeh mi je dodao da bi mu bilo drago da se javim.
Sada mi se pušila ona cigara. Sredila sam se koliko je to bilo moguće i zapalila pljugu.
Kada sam ušla u kupe vizit kartu sam neprimetno stavila u torbu. Deca su se igrala po kupeu, njegova supruga rešavala ukrštene reči, a on je čitao novine kao da se ništa nije desilo.
Do kraja vožnje sam izbegavala da pogledam njegovu ženu.



Nema komentara:

Objavi komentar