loading...

Ref

mmm

petak, 26. svibnja 2017.

ISPOVEST: Muž radi treću smenu, ja sam iskoristila priliku izašla sa prijateljicom da se opustim pa smo izašla na zurci u klubu…





Muž radi treću smenu, ja sam iskoristila priliku izašla sa prijateljicom da se opustim pa smo izašla na zurci u klubu. Za šankom ispijamo votku i frajeri koji su bili iza nas, upoznamo se i pocnemo se druziti i jedan lik od njih mi se ubrzo poceo nabacivati. Nekoliko puta sam naglasila da imam muža i i on mi je rekao da ima kucni zoloski vrt i da u kolima ima malog medu, ja sam poverovala kada smo otisli da mi pokaze “medu” izvadio je onu stvar i rekao da kleknem, ja sam blenula, bez obzira na to sto sam se opirala, tako da sam na kraju morala da budem fizicki nasilna i da ga ispušim. Da na ulici nije bilo ljudi, ko zna sta bi se dogodilo. Sutradan blokirala sam ga na svaki moguci nacin, ali se bojim da cu ga sresti. Svakakvih ljudi ima.



Nema komentara:

Objavi komentar