loading...

Ref

mmm

četvrtak, 25. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam 24 godine i mnogo sam grešila, tačnije grešna sam….




Imam 24 godine  i mnogo sam grešila, tačnije grešna sam. Volela sam istraživati, biti divlja sa svojim dečkom. Moj dečko ima 26, zajedno smo malo manje od 3 godine. Obećao da neće svr*iti u mene, on je prekršio dogovor i … Pre nekoliko nedelja sam saznala da sam trudna i njegova jedina opcija je abortus i govori da će otići ako ostavim dete. Ne znam što da radim. Strah me išta pokušavati bez njega, ali što god ja pokušala predložiti, razgovarati s njim… Njegova je reakcija samo jedna – abortus. Roditelje nemam jer je mama otišla dok sam imala 6 godina, a otac je pred 2 godine umro od raka, i sama pomisao da ostajem sama s detetom a da uz sebe nemam nikog starijeg i iskusnijeg me plaši. Rezervisala sam termin iduće nedelje, ne znam trebam li otići.



Nema komentara:

Objavi komentar