loading...

Ref

mmm

nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam 13 godina, provela sam jedan dan kod dečka (moji ne znaju da imam decka)….




Imam 13 godina, provela sam jedan dan kod dečka (moji ne znaju da imam decka) i sa njim sam tog dana izgubila nevinost, probali smo svasta i sve mi se dopalo postala sam zavisna, imam neopisivu zelju da sve ponovim. Vratila se kući sledeći dan. Roditelje sam slagala da sam ostala kod drugarice da ucim. Kada sam došla kući tata je počeo da viče na mene i ja sam mislila da se šali dok nisam primetila da on to misli za ozbiljno. Odmah sam se rasplakala. Nakon što mi je mama došla kući ispričala sam joj šta se desilo i sve je bilo dobro svi smo se normalno razgovarali i kada sam otišla kod dečka na brzinu na “kafu” tata je okrenuo mamu protiv mene i derala sam na mene da neka izlazim van iz kuće da lažem da sam kod drugarice, da sam bezobrazna. Svi su se okrenuli protiv mene ,nikome se ne mogu pojadati.Ne znam kako će se ova situacija rešiti. Plačem svaki dan……jer svi sada misle da sam loša devojka ne znam šta bi više učinila.



Nema komentara:

Objavi komentar