loading...

Ref

mmm

četvrtak, 25. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam dvadesetak godina i verenika, nikad ga nisam prevarila….




Imam dvadesetak godina i verenika, nikad ga nisam prevarila. Međutim počinje da mi se svidja jedan trener sa lokalnog fitnes centra koji je pritom oženjen, ali sa mnom svakodnevno flertuje. Vežbam telo iskljucivo da bi bila zgodna svom vereniku koji ima vilu u Beogradu, vozi novog BMW-a, pa moram da radim na sebi da ga zadržim. Prosle nedelje za vreme treninga trener mi je “slučajno” nabio prst u zadnjic, kaže da nije namerno, pola sata mi se izvinjavao jadnica ja već bila mokra doleod silnih vezbi i napaljivanja za vreme treninga, a sva sreća nije me probio znoj i vlaznos bilo bi me sramota da skapira. Osećam potrebu da idem svaki dan da vežbam samo da ga vidim makar i na pet minuta, ali ne želim ništa da imam sa njim.


Nema komentara:

Objavi komentar