loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: direktor redovno gleda por*o sajtove, kada su došli iz održavanja rekli su da je…




Na poslu na kojem sam ostavila dušu, na kojem sam radila za četvoro, otpuštena sam uz razlog da je problem moja bolest, koja nikako ne utiče na obavljanje istog. Tako izrevoltirana i prebacila sam sve podatke na eksterni i pobrisala iz svih računara (umreženi su). Kako direktor redovno gleda por*o sajtove, kada su došli iz održavanja rekli su da je virus pokupio podatke i da je pobrisao sve. Bukvalno me je molio da ostanem i da ubacim ono što imamo u arhivi. Rekla sam da može, ali od kuće, po registratoru 60 eura. Pristao je i onda je psovao zašto taj posao bar dvoje nisu radili, ovako samo znam ja šta se smije prikazati, a šta je na crno. Nakon 3 mjeseca došla sam i prebacila sve podatke (datume pravljenja dokumenata sam samo izmjenila). Nisu znali koga otpuštaju, zaradila sam bruku para na ovom genijalnom potezu. Naravno otkaz sam dobila jer je njegovom rođaku trebao posao, a ja sam od tog novca kupila kola i ostalo mi još u šteku.



Nema komentara:

Objavi komentar