loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Završavamo srednju školu te smo se prijateljica i ja odlučile za rad u jednom noćnom klubu, kao hostese, a ne ONO da radimo za novac…




Završavamo srednju školu te smo se prijateljica i ja odlučile za rad u jednom noćnom klubu, kao hostese, a ne ONO da radimo za novac. Samo par noći, da zaradimo za maturske haljine, šminku, nakit i sl… Bilo nam je obećano po 25 eura za četiri sata rada, odnosno od 23 do 3 sata u jutro. Međutim, nakon što smo došle prvu veče u klub, vlasnik kluba nas je poslao za stol njegovih prijatelja. Čim smo stale pored njih otvoreno su nas pozvali na GRU*NJAK posle provoda. Naravno odbile smo, jer nismo takve cure, moja prijateljica je čak i nevina… U 3 sata rekle smo vlasniku da nam da novac jer želimo ići kući, da moramo u školu, a i radno vrijeme je isteklo. Međutim rekao nam je da pričekamo još pola sata, naručio nam je još po jedno piće, a samo 10-ak minuta kasnije je rekao da nije zadovoljan kako smo ODRADILE veče te nam je pružio po 5 eura. U drugoj ruci je držao dvije novčanice po 50, te nam je rekao da smo to mogle zaraditi da smo ODRADILE POSAO kako treba. Tada sam ga, vidno uznemirena upitala šta to znači i šta smo to trebale ODRADITI, a on nas je odveo u prostoriju iza… GRU*NJAK… 4 cure koje su bile u klubu za susjednim stolom i njegovi prijatelji, znači kao u filmovima za odrasle, ne zna se ko koga. Prosto sam se šokirala jer te 4 cure važe za najfinije, najpoštenije cure u gradu, CURE ZA PRIMJER. Sjedim sad kod kuće i razmišljam o tome… stvarno ne mogu da vjerujem te cure idu fakultete, mislim da su treća godina ekonomije, nisu vulgarne, imaju vjerenike, jednom riječju SVETICE, a u stvari su skroz kontra toga. Možda smo prijateljica i ja ustvari glupe OVCE, možda je to sasvim normalno ponašanje i življenje života.  Izalaze, zabavljaju se i na kraju večeri još zarade 50, a možda i više eura…




Nema komentara:

Objavi komentar