loading...

Ref

mmm

četvrtak, 25. svibnja 2017.

ISPOVEST: S*x sa najboljim muzevim drugom….




Znate onaj osecaj kada vam se neko celog zivota svidja a vazda nesto iskrsne i sudbine vam se miomidju, tako je i meni, on je bio decko sa kojim sam zelela da mi bude prvi decko, kasnije sam zelela da on bude taj sa kojim cu prvi put leci u krevet, ali sve smo se mimoilazili, i onda se pocnem vidjati sa jednim deckom, koji je sada moj muz, i gle cuda njegov najbolji drug je moja simpatija od davnina, u pocetku sam mislila aj brzo cu raskinuti sa njim, a sa mojom simpatijom cu ući u neku šemu jer smo vec poceli da se druzimo. Ali ni tada se to nije dogodilo, jednostavno sam ostala sa svojim deckom, kasnije i udala. Sa njegovim drugom sam bila drug, svaki put kada bi imala priliku druzila bih se, kada bi ga srela na ulicu odmah bih ga pozvala na kafu bar 10 min, primecivao je da se topim u njegovom prisustvu, jer nisam to skrivala, ali nikad nisam isla dalje u tome, primecivala sam i da on mene posmatra kao zensku, a ne kao drugaricu, a i dobro izgledam tako da je morao da me posmatra tako, a kada bi znala da dolazi vazda bi se dobro sredila pa tako bi bar sebi u glavu pravila sliku o nama, palilo me sve to.
Cesto smo se dopisevali, i jednog dana stize mi poruka da li bi isla sa njim jer zeli nesto da gleda za mojeg muza pa da mu pomognem, nisam znala sta da radim, muz mi je bio odsutan, tako sam zeljela da budem sa njim a i imala sam taj strah da mozda ne bi trebala, a ipak je preovladalo jace ono, da idem, sredila sam se, bila je lijepa suncana subota, dosao je po mene oko 2 sata, obukla sam leprsavu prolecnu haljinicu, stiklice, noge namazala uljem, prvo sto mi je rakao kada sam sela u auto, woow prelijepo izgledas, ne smijemo mi puno po gradu da mi te neko ne ukrade. Otisli smo do trznog centra bili nekih 10 min, onda mi je on rekao da idemo do njega da nesto on uzme i da popije tabletu i mozemo se tamo dogovoriti gde da idemo. Usli smo kod njega, sve je normalno bilo, mada on vise vesio, popio je tabletu, za koju sam shvatila da je nesto za potenciju, popili smo kafu, malo se zezali, poceo je da nas slikava, kaze da me ima u telefonu, da ima nesto prije spavanja za pogledat, malo smo se u vezi toga zezali, ustala sam odnijela soljice u kuhinji i od jednom sam ga osetila od pozadi, pribio se uz mene, usnama sa strahom i pozudom prelazi po vratu i uzdise, osjetila sam njegov k**ac uz moju gu*u, sve sto mi je prilazilo kroz glavu je bilo “zelim ga”, jednostavno sam se prepustila, malo sam izbacila gu*u i stezala njegovu ruku koja je bila preko mojeg stomaka, iz pi*kice su krenuli sokovi, sva je bila u sekundi vlazna, osjetila sam kako mu klize prsti po mojoj pi**ici, sve sto sam cula su nasi uzdasi, sve se vrtelo, pali smo na kauc, ljubili smo se, stiskali, pokidala sam mu kosulju, sve sto sam uspela da kazem je: zelim te odmah u sebi. Izvadio je ku**c, rasirio mi noge a tange samo sklonio u stranu i zario se u moju vla*nu pi*kicu, taj osecaj je bio najbolji sto sam ikada osjetila na svojoj kozi, imala sam osecaj da sam sv*sila, bila sam van sebe, srce zeli da iskoci iz mojih grudi koje on tako pohotno stiska i gricka. Je*ao me je teko lijepo, da sam imala osecaj da non stop sv**vam, grcila sam se i vristala, a on mi je na uho saputao: nisam znao da se ovako dobro uvijas, zasto mi nisi ranije dosla, ni na jedno pitanje nisam uspevala da odgovorim, iz mene su izlazili samo uzdasi, nastavljao je: nisam znao da me ovoliko zelis, kako li te samo on je*e pa si ovako na*aljena. Nasla sam snage i ustala i sjela mu odozgo, sva sam trnela i drhtala, nege nisam osecala, pocela sam da se nabijam na njega kao najveca k**va, imao je najtvrdji k**ac koji sam pribala do sada, uzivala sam dok sam se nabijala, haljinica je i dalje bila na meni, cupala sam je od na*aljenosti, nabijala sam se tako brzo da on nije ni uspio da me skloni sa sebe, samo sam osjetila kako mi je pi*ka puna vrele sp**me, svaki njegov mlaz me je grcio i davao nadrazaj za vriskom. Kada ga je iscijedio u mojoj pi*kici, ustali smo, svukli se i otisli u spavacu sobu gde smo nastavili sa divljim se*om, kada smo zavrsili osecala sam se tako srecno, tako lako, poljubila sam ga, obukla se i otisla, kada sam stigla taksijem kuci, sela sam, popila kafu i sva srecna se pocela sama sa sobom smijati, odmah sam mu poslala poruku: bilo je super, nadam se da ce se ponoviti, i da ces ostati dobar drug kao do sada. Moj muz je dobio jos bolju je**cicu, a njegov drug je dobio najbolju drugaricu, sada je vec mesec dana od ovog dogadjaja, i svaki dan ima svoju pricu…ako zelite nastavak rado cu pisati svaki susret sa svojom simpatijom.



Nema komentara:

Objavi komentar