loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Nezaposlena sam, jer mi se moze… bogato sam se udala, muz ima svoju firmu ovde…




Nezaposlena sam, jer mi se moze… bogato sam se udala, muz ima svoju firmu ovde, I u inostranstvu, pun je para, ne stedi kada sam ja u pitanju i moja dobra zadnjica.. I putovanja, I garderoba, I provodi, sve sto mi na pamet moze pasti.. Srecna sam sto je zauzet poslom pa nikad nije kod kuce da me sprečava u mojim avanturama, cesto imamo grupnjak, nekad trojku, nekad cetvorku, sa njegovim kolegama.. I uvek se odlicno provodimo.. Alkohola gomila, I luda skupina ljudi, I zurka za moju va*inu je zagarantovana.. Njegova ideja je da sedim kod kuce da uživam u sve što imamo. On želi da ima lepu i zgodnu ženu i ima je, ali mene ima ceo komšiluk.


Nema komentara:

Objavi komentar