loading...

Ref

mmm

srijeda, 31. svibnja 2017.

ISPOVEST :ja radim jedan posao od kuce. Chatujem sa strancima i zaradjujem 15 evra za jedan sat, kad se pokažem gola plate mi ….




Ja sam domacica. Inace fakultetski obrazovana, sa mnogim znanjima I kompetencijama. Imam muza I dvoje dece. Kada ljudima kazem da ne radim nigde obicno me sazaljevaju. Ali ja radim jedan posao od kuce. Chatujem sa strancima i zaradjujem 15 evra za jedan sat, kad se pokažem gola plate mi 50 evra. To je hotline, dating sajt na koji ljudi dolaze da pronadju srodnu dusu. Radim kad hocu I koliko hocu, a zarada je odlicna. Pored toga provodim vreme sa svojom decom, citam, igram igrice I gledam filmove. Nikad ne bih menjala svoj posao za neki u nekoj robovlasnickoj korporaciji. Zato, ljudi, ne donosite zakljucke na osnovu predrasuda.



Nema komentara:

Objavi komentar