loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Uspela sam zadnjicom zavesti zauzetog momka…




Uspela sam zadnjicom zavesti zauzetog momka koji je bio u vezi sa mojom prijateljicom, raskinuo je zbog mene, i dokazala da je se*s od ljubavi jači. Uopšte me ne grize savest! Sve što je zauzeto može lako biti i oduzeto. Moja prijateljica ne zna da je ostavio zbog mene, obećao je da joj neće ništa reći. Sad je gledam kako plače. Želela sam da raskinu kako bi nas dve mogle da izlazimo.
Nerviralo me to njeno hvalisanje, kako ona izlazi sa njim, da je dobar u krevetu… sad neka plače glupača. Kad je bila sa njima slabo kad me je znala nazvati da pita kako sam, sad ne ispušta telefon iz ruku. Tešim je po ceo dan porukama, dok me njen bivši liže po gu*i.



Nema komentara:

Objavi komentar