loading...

Ref

mmm

nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Kada je šef zauzet ili ako je na nekom sastanku on me šalje po hleb i meso i onda da odnesem njegovoj ženi kući…




Kada je šef zauzet ili ako je na nekom sastanku on me šalje po hleb i meso i onda da odnesem njegovoj ženi kući. Ona me je uvek dočekivala aktraktivno obučena i sređena. Tog dana sam opet došao do nje da joj predam namirnice, ali ovog puta sam toliko bio nervozan jer sam se posvađao sa ženom. Ponudila kafu, sedeo sam ispred nje, ona je znala kako da me opusti da je noge rasirila gde se jasno ocrtavala njena maca i stvarno me je to opustilo, toliko je bilo dobro da mi se digo, želio sam otići da ne bih napravio veliku grešku ali sam se opustio i dopustio da mi i alatku izmasira, radila je to tako vešto da sam joj sv**io u rukama. Izvinuo sam se, a onda mi je rekla da me je oduvek željela, i da je sada red na mene da je zadovoljim. Pocepao sam joj tanke helankice koje je imala na sebi i bacili smo se na posao, vodili smo ljubav u njihovom bračnom krevetu. Posteljina je bila uflekana ali to nije bio moj problem, nakon dobro odrađenog posla napravila mi je sendvić i otišao sam na posao. To je bio samo početak našeg druženja a moj šef je papučar koji nikad nije posumnjao u svoju anđeosku ženu.



Nema komentara:

Objavi komentar