loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ISPOVEST: Prošle nedelje nakon našeg se*sa decko je obrisao ONU STVAR u….




Sa deckom sam 2 godine. Iako ne zivimo zajedno, kod njega provodim vise vremena nego u svojoj kuci (zivi sa ocem). Nekako mi je uvek bilo nepristojno da ostavljam haos za sobom jer ipak on mi ustupa stan za spremanje ispita (premnogo mi znaci to). Zato se uvek potrudim da kada izadjem iz stana bude sve cisto i zategnuto. Medjutim, njegov otac razbaca ceo stan i nikad ne počisti sa sobom. Prošle nedelje nakon našeg se*sa decko je obrisao ONU STVAR u mojim gacicama i tog dana ostavila sam u ves masini da se peru, posle pranja prostrala sam ves na terasi i morala sam da dodjem kuci na par dana. Kada sam došla kod momka na terasi vise nisu bile moje gaćice neko ih je uzeo i sumnjam na dečkovog oca, dečka sam pitala on kaže da ih nije video. Sumnjam u oca i ne znam kako cemo ziveti nas trojica u jednom stanju bojim se za sebe.



Nema komentara:

Objavi komentar