loading...

Ref

mmm

petak, 26. svibnja 2017.

ISPOVEST: Muž me zaposlio u firmi njegovog najboljeg druga. Radim kao njegova sekretarica i od prvog dana njegov prijatelj (šef) me napada….





Muž me zaposlio u firmi njegovog najboljeg druga. Radim kao njegova sekretarica i od prvog dana njegov prijatelj (šef) me napada, traži da imamo odnos i često kada prolazim pored njega me odari i štipne za stražnjicu. Odma sam sve ispričala mužu a on mi je rekao da sam luda i da umišljam i da njegov prijatelj nikada ne bi tako nešto ni pomislio. Međutim, prije četiri dana dok sam sređivala šefovu kancelariju čula sam samo kako se vata zaključavaju. Nisam se stigla ni okrenuti već je bio na meni. Pokušavala sam da se oduprem iz njegovog zagrljaja, ali nisam mogla. Prebacio me je preko svog stola, podigao kratku haljinicu i bila sam totalno nemoćna. U takvoj situaciji jedino šta sam mogla je da se prepustim situaciji da ne bih dobila kakve teže povrede. Mislila sam da će brzo da završi, ali trajalo je i tajalo, sigurno preko 20 minuta. U svom životu, a imam 43 godine duži odnos nisam imala. Nakon toga sam se spremila i otišla kući, mom mužu nisam ništa rekla, jer i onako znam da mi ne bi povjerovao. Ubijeđen u poštenje njegovog prijatelja i sve što bih dobila je svađa na koju nisam bila spremna. Šta ću, takva mi sudbina, upozoravala sam ga na ovo, molila da napustim, ali mi nije dozvoljavao. Nije do mene ?



Nema komentara:

Objavi komentar