loading...

Ref

mmm

nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Sve je počelo od kaficu u kome sam radila, i u kojem sam isisala 1000 ku*aca…




Moja ogromna strast je novac. Mlada sam, ambiciozna osoba uspešna na svim poljima u životu, i uvek me na sve pokeće novac Kažu ljudi da novac ne može kupiti sreću i to je tačno, ali te neće učiniti ni nesrećnom Sve je počelo od kaficu u kome sam radila, i u kojem sam isisala 1000 ku*aca, shvatila sam da mogu imati mnogo više u životu. Probila sam se zahvaljujuci musterijama oni su pričali za mene sve najgore i hvala im na tome, da nije bilo njih ne bi bila sad gde sam ja. Živim u Francuskoj sa suprugom, on ima sve što sam oduvek želela, vozim dobar auto, imamo zajednicku firmu sve što hoću da vam kazem RADITE ONO ŠTO VAS ČINI SREĆNIM! ŽIVOT JE IGRA BEZ GRANICA



Nema komentara:

Objavi komentar