loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Dok sam na poslu stalno se dopisujemo pa nekada od na*aljenosti moram ici u wc da bi se zadovoljila…




Vise nisam ona ista osoba koja bi znala da precuti, kako na poslu, tako i u kuci, bila sam i agresivnija i veselija, a najbitnije svake sekunde sam bila na*aljena i samo mislila o sexu, nekada nisam primecivala, a mozda se to nije ni desavalo jer sam bila povucena osoba, ali sada cesto primetim da se muskarci okrecu zamnom, kako me odmeravaju, flertovanje je na svakom mestu, prepustam se u sve igre flertovanja, mada svaki dan sam maksimalno sredjena, jer se sredjujem za švalera, ucestali smo vidjanja, svaki dan se vidimo makar na kafi.Dok sam na poslu stalno se dopisujemo pa nekada od na*aljenosti moram ici u wc da bi se zadovoljila. Jedno vece je dosao i pokupio me je sa posla, muz mi je bio kuci, vani je takvo nevreme, muz je htio doci po mene ali sam zelela njega videti, usla sam u auto posle samo par minuta voznje, poceli smo da se mazimo i stiskamo, izvadila sam njegov ku*ac i pocela nezno da pu**m, vozio je do prvog mracnog mesta gde je stao, nisam dala da se pomeri, pu*ila sam mu kao prava dr*ljica, kisa koja udara u pleh auta i zamagljena stakla samo su dali jos vise vatre, skinula sam sve sa sebe i prisla nezno i zajahala ga, vec mi je bila vl***na, bio je napaljen kao zdrebac, samo je uzdisao dok sam ja sve sama radila, nisam zelela da sv*si, samo sam ustala nezno ga rukama mazila i rekla mu da idemo, poceo je da me moli da zavrsimo, i ja sam bila na*aljena ali sam zelela malo da se igram macke i misa, odvezao me je do kuce, dok sam dotrcala do ulaznih vrata vec sam bila mokra, ulazim i sa vrata pocinjem da se skidam, muz mi je u dnevnoj sobi, dosla sam do njega i nastavila sa skidanjem odece, prisla sam mu i sela na njega, rekla sam mu treba mi dobar s*x, poceo je da mi pomaze u skidanju odece, svukao me je a ja sam izvadila vec njegov tvrdi k**ac, oblizala sam ga par puta i onda sjela i polako vla*nom p**kom se trljala po njegovom ku**u, nisam mu dozvoljavala da udje u mene, jednostavno sam i kod njega preuzela inicijativu dok me nije jako stisnuo za gu*u i bokove i rekao daj ubaci ga vise, pocela sam nezno da se nabijam, uzela sam mu ruke i podigla iznad njegove glave, nisam mu dozvolila da me dodiruje, nije mogao da izdrzi, izvukao je ruke i jako me stisnuo i poceo da me ujeda i ljubi svugde po tijelu, ja sam se nabijala tako jako, a onda sam pocela sve brze da radim gu**m, stenjao je i uzdisao od na*aljenosti, a onda mi je sapnuo na uho da sam postala pravo dobra jeb**ica, sto me je strasno na*alio, a u mislima su mu prosle slike je*-anja bas na tom kaucu sa njegovim drugom, podigao me je i bacio ispod sebe i nastavio jako da me je*e, grebala sam ga, imala sam osecaj da se topim, vristala sam, a onda me je okrenuo i na**zio zario se u mene i stiskao moju g**u, poceo da je prica imas najbolju gu*u, volim kad se nabija na ku**c, iz mene je rijeka sokova izlazila, poceo je da ubrzava, osetila sam kako mu je topao i da ce svr*iti, pocela sam i ja da se nabijam, vikala sam mu napuni me sp**mom, samo sam cula krik mojeg muza i jak mlaz i trzaju njegovog ku*ca u mojoj pi*kici, cvilela sam, a zelela sam jos, ustala sam i otisla u wc, pi*kica mi se stezala i opustala zelela sam jos se*a, istusirala sam se i vratila kod muza, malo smo se zezali, i on je morao ranije u krevet jer je morao raniti za na posao, a ja sam i dalje bila na*aljena.
Tako sam bila na*aljena da nisam mogla da razmisljam, poslala sam poruku drugu od muza, rekla sam mu da zeim da ga vidim, posto zivinmo dosta blizu, dosao je za 5 min, izasla sam vani u spavacici, ispod nisam imala nista, on me cekao u malo ostavi pored kuce, unutra je imala jedna stolica i radni sto od muza i prostora 1,5 metar, poceli smo da se ljubimo, odmah sam mu izvadila ku*ac i klekla i pocela strastveno i zeljno pusit, i on je bio na*aljen kao, podigao me je i seo na sto, i poceo je*ati, nabijao mi ga tako ludo, kisa je i dalje lila, gurnula sam ga na stolicu i nabila se odozgo, svr**vala sam bez prestanka, podigao me je i okrenuo poceo je da me je*e kao najvecu ku*vu, kada je bio pred svr*avanje okrenuo me je i dao mi ga da mu ga pu*im, napunio mi je usta koja se slivala iz mojih usta, ustala sam i izasla prva od njega i otrcala u kucu, istusirala sam se a zelja za s**om se nije smanjila, legla sam pored muza i zaspala tako na*aljena i izje*ana.



Nema komentara:

Objavi komentar