loading...

Ref

mmm

nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam 14 godina i za moje godine imam prilično veliku zadnjicu i noge savršene….




Imam 14 godina i za moje godine imam prilično veliku zadnjicu i noge savršene. Prošli vikend mama i ja imale posla oko sredjivanje kuce. Bio je suncan dan obukla sam šorc i kratku majcu  ja sam zalivala cvece u basti, majka je cistila dvoriste, kada sam zavrsili sa bastom uzela sam kosacicu i izasla na put da pokosim travu, kosacica se zaglavila morala sam da se savijem da je ocistim, komsija koji zivi u kucu preko puta stvorio mi se otpozadi, ponudio pomoc da ocisti kosacicu ja sam se srdacno zahvalila i rekla da mi ne treba pomoc, onda mi je rekao da svratim kod njega na kafu nekad. Ja rekoh ok, posle raspusta, okrecem se i cujem otkopčavanje šlica, pogledam komšija drži “onu stvar” na meni, samo sam vrisnula majka je mislila da sam se posekla i odmah je dotrčala, komšija je pobegao. Ne verujem kakvih ima na svetu. ZGROŽENA SAM!



Nema komentara:

Objavi komentar