loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST – Je**li me ko dzukelu





Cao svima , zovem se Anja i imam 16 godina…. Zivim sama sa mamom u Beogradu. Posto mi su mama i tata razvedeni , mama mi se kre*e sa raznim likovima a i pored toga ima decka sa kojim je stalno negde u inostranstvu pa vise vremena provodim i sama. Imala sam nepunih 14, sto znaci 13 g kada sam izgubila nevinost od tada se je*em stalno. Posto idem u gimnaziju , do koje je odmah elektro tehnicka i tu svi decaci,ja se oblacim jako je*ozovno ,minice bez gaca, providne majcice i ful sminka…. Kada sam prolazila pored elektro tehnicke bio je tu Nemanja (17) sa bratom Stefanom (24) i pozvali oni mene
– Anjaaaaa dodji ovamo
– Bok Nemanja, bok Stefane
(Videla sam da me oboje gledaj u bujne grudi)
– Hteli smo da ti kazemo, da pravimo zurku kuci

sutra uvece i da obavezno dodjes bice puno, ludiloo…. okej?
– Vazi , vidimo se
Kada sam se sutra videla sa Nemanjom pitala sam ga koje sve pozvan poso prave zurku kuci, nabrojio mi je i neke moje prijateljice ali je rekao da ne znaju da cu doci sto mi je bilo cudno…. Posto je zurka bila u 10 ja sam bila spremna i mama me je obvela.imala sam crnu , usku i veoma kratku crnu haljinu sa dubokim dekolteom, samostojece carapei visoke stikle…. Kuca im je bila ogromna i jako moderna, zazvonila sam na vrata, izasao je Nemanjin brat Stefan, uhvati me za kosu i povukao naglo unutra i tako me je vukao do jedne velike spavace sobe, tu su bile jos dve devojke potpuno gole, samo su na sebi imale zvezdice na grudi i tange, lasicama vezane ruke za krevet i tu pored Stefana, Nemanja i jos 4 muskaraca…. uzeli su konopac i mezali ke za kauc, a onda mi je Nemanja rekao da ce me jebati kao dzukelu jer se tako ponasam ali da cu prvo gledati sta rade devojkama koje su placene za to… Prvo je Stefan prisao prvoj odvezao ruke, seo je na krevet i nasilnicki joj zabio ogroman ku*ac u usta, jebo ju je mnogo snazno, devojka je plakala i jecala, rukama ga molila da prestane ali kada je pomerila glavu lupio joj je snazan samar od kojeg se ucutala, posle toga ju je uzeo i polego ju je na ledja na stolu koji je tu bio, prisli su i on i Nemanja i ostali likovi i poceli da ga drkaju i prskaju facu i pune usta. Stefan, Nemanja i Zoran su mucili jednu a ostali 3 drugu koju su odveli u drugu sobu. Devojka se zvala Sara, prvi ju je mucio Nemanja. Zabio joj ga je jako u pic*u a ona je plakala i drala se pa je uzeo da je davi i nasilnicki tu*a, zatim joj je stao sa druge strane i terao da mu lize ja*a i pu*i ku*ac i mesio joj grudi. Odma nakon njega zaskocio ju je Zoran koji ju drzavsi za vrat dovukao do Stefana i dok je ona jahala Stefana, Zoran ju je udarao stapom i sa naredbama govorio sta da mu radi, a stefan j samo sedeo, to je valjda bio Zoranom fetis.. Kad je na red dosao stefan postavio joj neku sipku i terao ju je ga guli pi*ku tu sto je i radila a zatim ju je vezao za povodac za psa i setao je kao psa, pi*ao po njoj a onda ju je polozio na isti sto , plasticni ku*ac joj nasilnicki gurao u pi*ku a ona mu je pusila ku*ac i svaki put kad nesto ne poslusa lupio bi je najjace sto moze i nabio bi ga do kraja… onda su pustili nju, vezali je da gleda a uzeli mene , odma su mi vezali povodac i prvo svi troje stali oko mene da Stefanu pusim a da me ovo dvoje nabija, da im dr*am i da mi guraju svakakve predmete dole, onda su me vezali za povodac, Zoran me je nasilnicki naguzio i dok me je tu*ao u pi*ku , Nemanjj sam pusila a Stefan mi je lupa samare govorevsi da sam kur*a i da zasluzujem to, onda su me polegli i polili svojom spermom i Stefan me je dokrajcio nasilnivkim je*anjem u pi*ku


Nema komentara:

Objavi komentar