loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Bilo mi je super s njom dok u jednom trenutku nisam čuo priče vezane za nju o tome kako se ku*va….





Bio sam 2 godine u vezi sa devojkom za koju sam mislio da je nešto posebno. Ja se inače ne vezujem za devojke tako lako ali za ovu sam baš mislio da je ono što mi treba. Bila je veoma dobra kao osoba, lepa, pametna i bila je jedinstvena, ne kao većina bivših. Bilo mi je super s njom dok u jednom trenutku nisam čuo priče vezane za nju o tome kako se ku*va. Nisam mogao i hteo da verujem u to jer sam prosto mislio da nema teorije, s njom sam skoro 2 godine i znam kakva je. Zatim sam čuo još priča i sad sam već hteo da saznam da li je to stvarno istina. Pošto sam profi haker hakovao sam joj fb profil i ig [postoje metode.. zna onaj ko se razume] i imao sam šta i da vidim, slala je gole slike nekim likovima, i svašta je pisano, tu sam se razočarao, onda sam i na njen fb i na instagram postavio tu golotinju..ee kad se ku*vaš nek makar zna ceo grad 😀 Rešio sam da se ne vezujem više za devojke jer danas ne možes nikom verovati. Ne dozvolite da vas prave budalom i da vam zamažu oči glumom.



Nema komentara:

Objavi komentar