loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Otac mi je alkoholicar i gde god da smo otisli u goste, na svadbu, krstenje…uvek se napije i napravi skandal…




Otac mi je alkoholicar i gde god da smo otisli u goste, na svadbu, krstenje…uvek se napije i napravi skandal… u ozbiljnoj sam vezi i naravno sredjujem se za momka najbolje sto mogu, i kada bi me otac video sredjenu onda bi vikao po celoj kuci da se oblacim kao dro*lja… jednom je decko dosao kod mene i onda je tata pijan uzeo tange iz ves masine i rekao da ovo oblace samo dro*e, pristojne devojke ne znaju da tange, spustila sam pogled i odjurila u svoju sobu decko je rekao da ne brinem da cu uskoro ziveti sa njim.Uskoro se udajem i iskreno se pribojavam da ga zovem na svadbu jer ko zna sta ce uraditi pred toliko ljudi, a najvise me muci kako ce svekar i svekrva gledati na to.



Nema komentara:

Objavi komentar