loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam 21 godinu i radim kao ćistačica po kućama i taj dan sam došla da pospremim kuću kod jednog gazde dobrodržećeg….





Imam 21 godinu i radim kao ćistačica po kućama i taj dan sam došla da pospremim kuću kod jednog gazde dobrodržećeg, od početka znao je sa mnom uvek me kupovao čokoladama, štipkao po mojim zgodnim nogama, malo smo razgovarali, popili malo, zaveo me je tako da smo odmah legli u krevet i osećala sam se kao da sam na sedmom nebu dok me je mladalački i pun snage kre*ao, čak sam i dete poželjela sa njim tog momenta iako znam da je to nemoguće zbog njegove starosti. Platio mi je iako nisam čistila, a onda mi je rekao da ima unuka mojih godina pa ako sam zainteresovana za vezu s njim, ćutala sam. Kada sam došla svojoj kući raskinula sam sa verenikom i otišla živeti kod tog dekice koji je zaplakao od sreće. Nikada nisam bila sretnija u životu, pa dokle traje nek traje.


Nema komentara:

Objavi komentar