loading...

Ref

mmm

srijeda, 31. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imao sam dugogodisnju vezu sa devojkom iz bogate porodice. U startu mi je predložila grupnjak ….




Imao sam dugogodisnju vezu sa devojkom iz bogate porodice. U startu mi je predložila grupnjak  s njenim prijateljima i ja se nisam slozio, onda je rekla da se šalila, da nije ona takva da ne bi spavala sa svakim. Dugo smo zajedno,par godina. Prevarila me je i momci koji su je je*ali snimili su je i proširili internetom. Za to vreme vidjala se sa drugim momcima i pljuvala me i omalovazavala. Za sve to vreme sam zbog njene ljubomore morao prekinuti kontakt sa svim prijateljima. Za svaku njenu sitnicu sam bio srecan kao ker, a ona sve stvari koje sam cinio za nju. Nije mogla da se udostoji da ostavi mobilni dok je sa mnom. Posle prevare sam krenuo nov zivot ali ona se vratila sa recima da se skroz promenila i krenuli smo ponovo. Sa moje strane nije vise to to. Ohladio sam se i prosla me je sva ta ljubav i zelim da zavrsim sve sa njom i krenem sa nekom drugom jer od nje ne moze biti gora. Cak je i protiv moje porodice isla. Kad bih je ostavio,osecao bih se grozno jer necu da je neko upropasti i naskodi joj. Ne znam…



1 komentar:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem zato što kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim čaroliju Vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž ostavio me je za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.GBAZARA mi je pomogao da bacim čarobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Neću vam ispričati više detalja o sebi, već ću samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se kroz te podatke kontaktiraju Dr.GBAZARA TEMPLE; ( agbazara@gmail.com ) ili ga pozovite, WHATSAPP: ( +2348104102662 ).

    OdgovoriIzbriši