loading...

Ref

mmm

srijeda, 31. svibnja 2017.

ISPOVEST: Drage zene, moram da podelim ovo sa vama. Oduvek sam imala one sitne mitisere oko ociju i nosa….




Drage zene, moram da podelim ovo sa vama. Oduvek sam imala one sitne mitisere oko ociju i nosa. Onda sam upoznala momka, već 2 godine živim sa njim. Negde na internetu pročitala sam da spe*ma uklanja mitisere i odlučila sam da isprobam taj lek. Mazala sam spe*mom redovno, ali bas je pomagalo. Pre neki dan sam procitala negde da spe*ma odlična za mitisere i negde u komentaru pročitala sam gađenje jedne žene, da ne bi nikad koristila spe*mu kao lek. Ja svakog jutra mazem, svako vece, toliko su se povukle da sam sokirana! Eto, samo sam to htela da podelim sa vama, mozda nekom pomogne. Ostajte mi lepe!



Nema komentara:

Objavi komentar