loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Lezbejka sam i dugo sam u vezi sa jednom curom…




Lezbejka sam i dugo sam u vezi sa jednom curom. Kako bih prekrila to udala sam se za muškarca i najteže mi pada kada sa njim moram voditi ljubav. Moja cura mi svakodnevno dolazi i on ustvari misli da je to moja najbolja prijatleljica. Na neki način je i u pravu, ali je i puno više od PRIJATELJICE. On je terenski radnik tako da imamo dosta vremena za sebe uživamo u njegovom stanu, u njegovim parama, tako da jednom mjesečno što moram biti sa njim je haj da kađem žrtvovanje koje moram podnijeti. Zadnji puta je bio preko tri mjeseca na terenu i kada se vratio kada smo trebali imati odnos ja sam primjetila da ima spolnu bolest. To je značilo samo jedno, da me vara. To me je baš pogodilo, zanimljivo ništa nisam osjećala prema njemu, a kada sam saznala osjetila sam neku vrstu ljubomore. Zadnjih par dana nisam normalna, ne znam šta da mislim, šta osjećam, ko sam ja i šta???



Nema komentara:

Objavi komentar