loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST – Loše djetinstvo ne znači da je cijeli zivot loš




Ime mi je Lejla , dolazim iz malog grada u Crnoj Gori. Dok sam bila dijete imala sam veoma teško djetinstvo. Nikakav odnos sa ocem koji je svakodnevno maltretirao i tukao moju majku i nas. Imam 3 brata i dvije (polu) sestre. Teško je bilo da gledam svoju majku u rane,modrice, polomljene ruke i svu u krvi. Pravi horor film. Otac mi je bio pijanica, nezapamćena. Nikad nije bio trijezan. Mrzela sam ga , nikad nisam osetila očevu ljubav. Kad bih videla na ulici kako neki čovjek grli i drži za ruku svoju ćerku, uvijek sam plakala i srce bi mi puklo… Majka je bila tu za mene stalno, ta žena je pravi borac ne mogu da vam opišem koliko snage ima. Jednom ga je ostavila i vratila se nakon 3 mjeseca zbog mene, jer sam u kuci bila jedino zensko. Stric zivi sa nama, i on je go*no k’o i brat mu. Obojica su mi tukli majku. Ja to nikad zaboravit neću. sve je bilo tako dok jednog dana nisam srela jednog momka, bio je nestvarno lijep, visok, crn. Milina. Od tad moj zivot ima smisla. Zaljubila sam se, zavolela ga, u njemu pronasla sve. Bili smo zajedno skoro dvije godine,

svađali se, raskidali,mirili se. Ali nikad nismo odustajali jedno od drugog. Za razliku od mene imao je oba dobra roditelja. Bio je jedinac, imao je sve sto pozeli. Ali ne nesto, postovanje za to sto ima. Nije cijenio da mu otac radi dan i noc da bi on imao najbolje. Pokušala sam da ga naučim da treba da cijeni, i verujte uspelo mi je. Naša veza je bila bajka, za to vrijeme mene on prstom nije takao da bi me povrijedio, bili mi je 15 godina, i znao je da sam mlada za to. On je imao 18 ali nikad nije od mene tražio ko što momci traže od devojaka. To je ljubav. Kad bi provodili vrijeme zajedno, taj njegov osmijeh, sve mi je znacio. Podržavao me je u svemu. Znao je za situaciju sa ocem , u početku nije mogao da veruje. Jednu noć otac je došao kuci pijan , nije ni sjeo kako treba a već je

krenuo da tuče majku. Tu noć mi je prekipelo, ustala sam i stala ispred majke, da je ne bi udario. Tu noć je popio batine od mene, iskreno. Bacila sam ga na pod i udarala koliko sam mogla , iz sve snage, prilično imam jake udarce. Pamtiću tu noć dok sam živa, vukli su me da me sklone da ga ne udaram ali nisu mogli , svo vrijeme je bilo kao da sanjam. A onda sam ustala i pobegla od kuce i nazvala ga kroz plač, odmah je došao… Smirio me… Grlio dok sam plakala… Čuvao me ko malo mače… Od te noći , on drugačije razmišlja, nakon nekoliko , pitao m da se udam za njega, nisam mogla da verujem šta m pita… Presrećna, oduševljena pristala sam… Otišla sam od kuće i udala se za njega, te noći u Novembru… Moji su odmah saznali , svi su plakali, onda su mi reklu da je otac jecao ko malo dijete , da nije mogao da dođe sebi kad je shvatio da više nisam tu… Majka mu je rekla:”Kad nisi znao da cijeniš, kad si dijete svoje ku*vom nazivao i tukao je , ona je plakala cio život. Sad plači ti.” Od tad se promijenio, ne pije , ne maltretira majku, živi kako majka zaslužuje. To mi je i bio cilj.
Brak sam shvatila ozbiljno, svi njegovi su me prihvatili na najlepši mogući način. K’o svoju ćerku a ne snahu. Sad smo u braku godinu i mesec dana , sve je kao iz bajke , mi živimo u Nemačku , za koji dan dolazimo u rodni kraj na odmor. A što je najlepše od svega, postaćemo roditelji, u blagoslovenom sam stanju, peti mjesec, djevojčica je! Presrećna sam a i moji jedva čekaju da na svijet donesem princezu. Hvala Bogu pa sam upoznala Omera, taj čovjek svaki dan kad krene na posao ljubi stomak i govori joj šta se dešava, peca joj. Milina ! Bože hvala Ti što si mi dao snage i volju za životom, hvala Ti što si mi dao ljubav svog života.



Nema komentara:

Objavi komentar