loading...

Ref

mmm

petak, 26. svibnja 2017.

ISPOVEST: Danas sam doživio strašan udarac :(… Radim u rudniku i danas kada sam se vratio s posla i legao sam. Žena je otišla do kupatila da obrije i podmaže gu*u za akciju…





Danas sam doživio strašan udarac :(… Radim u rudniku i danas kada sam se vratio s posla i legao sam. Žena je otišla do kupatila da obrije i podmaže gu*u za akciju, lezim i čekam, odjednom VRISKA… čujem iz kupatila dozivanje… moja žena iz sveg glasa vrišti UPOMOOOĆĆ, UPOMOOĆĆ. Verujte noge su mi se odsekle od straha, obzirom da je trudna, šesti mesec, ma svašta mi kroz glavu prošlo. Skočim kao bez glave… počnem da je dozivam, ali u tom trenutku muka, nije se odazivala na moje povike, najgore stvari su mi tada prosle kroz glavu, pokušavao sam na razne nacine da otvorim al nisam mogao i šta ću morao sam razvaliti vrata. Kada sam ušao u kupatilo, vidim moju suprugu kako se skupila u ćošku i sva uplakana gleda ispred sebe u nekog pauka. Da nije trudna razvalio bi je od batina, toliku dramu napraviti zbog gluposti, zbog pauka, ma ne mogu da verujem. Crnčim pod zemljom, radim kao konj i kada dođem kući treba da se sekriam zbog gluposti umesto da uživam u se*u. 10 godina života mi je danas oduzela, ali porodiće se ona. Šta je to u ženskom mozgu pa su tako glupe, ccc…


Nema komentara:

Objavi komentar