loading...

Ref

mmm

srijeda, 31. svibnja 2017.

ISPOVEST: pčela ujela kumicu za butinu onda je kumica počela da …




Oženjen sam, otac troje dece. živimo od poljoprivrede. Obradjujem zemljište, žena se bavi pčelarstvom. Moja supruga leži od gripa i ne može da radi dok se ne oporavi. Juče je pozvala kumicu da je smeni. Odveo sam kumicu da joj objasnim šta konkretno treba da radi, obukao sam zaštitnik za pčele stajali kod tog napuštenog kamiona gde je leglo pčela i jedna pčela ujela kumicu za butinu onda je kumica počela da oplakuje bol… povukao sam je na stranu seli smo na stablo drveta i kumica je spustila trenerku i pokazala pčelin ujed onda sam bezobrazno gledao u ONU STVAR i kada je shvatila rekla  da sam ja krivac i da moram isisati bakterije iz plika, bez oklevanja krenuo sam sisati iz plika (iako ništa nije bilo) onda je krenula stenjati… krenuo sam skidati njene gaće lizati njenu ribicu, bila je napaljena kaa sam završio sa lizanjem izvadio sam nabrekli i gurnuo u nju… kada smo završili “posao” otišli smo srećni i zadovoljni da ispričamo ženi kako je protekao dan sa pčelama.



Nema komentara:

Objavi komentar