loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

Uvod u feet fetish





Prica pocinje jako, jako davno, mozda sam imao oko 4-5 godina kada sam provalio da volim da mazim, gnjeckam zenska stopala… Uvek sam se igrao sa auticima ispod stola, i kad god bi dosla neka zenska osoba, hvatao sam priliku da mazim stopala i skidam carapice, ali nisu se uvek sve slagale sa tim… Jedino tetka(koja mi je davala samo da mazim) i strina, a strina je u to vreme tek dosla za strica, mlada, 20 i neka godina,

neznih stopala br 38… dosla je, sela za sto da pije kafu sa komsinicama. Posto sam bio pod stolom naravno, polako sam se privukao stopalima i poceo da ih mazim, na sta je ona samo provorila ispod stola i nasmejala se, valjda su je upozorili na mene ranije(pa je dosla spremna i sredjenih i cistih stopala),podvukao sam se pod njenu stolicu, ispod stopala, i mazio ih i grlio, njuskao, i svukao carapice jednu po jednu i uzivao u

neznosti njenih tabana, i samo od sebe me je povuklo da ih poljubim… opet ista scena, strina zaviruje pod sto, smesak i nastavlja konverzaciju, znaci prija joj… sit sam se izljubio tih prelepih stopala, na kraju obuo carapice i vratio se svojoj igri… To se ponavljalo uvek kada dodje… Mislim da sam tad ukapirao da volim stopala, i hvala joj sto mi je ukazala na to … Foot fetish je zakon ljudi

Nema komentara:

Objavi komentar