loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Od srednje škole se palim, tačnije opasno sam zaljubljen u mamu mog druga…




Od srednje škole se palim, tačnije opasno sam zaljubljen u mamu mog druga. Jeste da je starija žena, ima 40 godina. Žive u kući preko puta, i često znam stati i sate provoditi kraj prozora gledajući u pravcu njene kuće kako bih je na trenutak vidio. Neki dan sam upratio da je ostala sama i ko fol sam otišao kod prijatelja da igramo igrice. Kada sam došao na vrata, nakon što sam pozvonio, pojavila se ona u kratkoj ljetnoj haljinici, bez grudnjaka, duboki dekolte je skoro sve otkrivao. Pitao sam je da li je drug kod kuće, a ona mi je rekla da nije, ali da će uskoro doći pa ako mi treba da dođem kasnije. Ja pojma nemam odakle meni hrabrost ali sam je pitao da uđem i da ga sačekam kod nje, a ona se samo nasmijala i rekla: Ne, jer se idem tuširat, a onda je prilikom zatvaranja vrata pogledala moju nabreklinu na šorcu (jer sam bio potpuno napet) i glasno se nasmijala. Totalno sam zbunjen, ne znam jel taj osmijeh ima neku poruku, ne znam šta da radim, možda da je direktno, kako da kažem, PRITISNEM.



Nema komentara:

Objavi komentar