loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam problem. Udata sam, imam dete, lepo zaradjujem, solidno zivimo nas troje ali me muci nesto…




Imam problem. Udata sam, imam dete, lepo zaradjujem, solidno zivimo nas troje ali me muci nesto. Majka mi je invalid. Moze sve sama da radi ali jako otezano hoda. Zivi blizu mene i mog supruga sa babom da bih mogla da im pomognem jer ne zele sa nama da zive. Sestra od tetke mi se udala pre 10 god za coveka koji se u medjuvremenu obogatio (milioner). Toliko sam opterecena da se već neko vreme otvoreno nabacujem njenom mužu, i moj suprug zna za to. Imamo plan da ga osvojim, uzmem sve što imam, onda fino započnem život sa mužem u milionima, moram mami i babi da obezbedim neki stan ili bilo kakvu nekretninu jer zive kao podstanari ceo zivot. Osecam se duznom prema njima jer sam ih napustila. Para nemam za stan ali svasta nesto radim kad ugrabim priliku samo da bih im obezbedila krov nad glavom koji ce biti samo njihov. Dosta mi je da se sele i da placamo kiriju kad su zasluzile svoj krov nad glavom. Samo mi je zao sto moja sestra mora da ispašta…. Pricale smo o tome, ali njoj trebaju pare za nova kola. Kupuje Porschea sad… ali neće još dugo uživati KUNEM SE!


Nema komentara:

Objavi komentar