loading...

Ref

mmm

srijeda, 31. svibnja 2017.

ISPOVEST: Najbolji se*s mi je bio na godišnjem odmoru…




Najbolji seks mi je bio na godišnjem odmoru. Na tom putovanju smo proslavili treću godišnjicu braka sa našim prijateljima. Priuštila sam svome mužu oralni se*s na zadnjem sedištu automobila na putu prema plaži, dok je automobil vozila moja prijateljica a na suvozačevom mestu je bio njen muž. U jednom trenutku taj jadni muž i ja smo se pogledali, ali nije ništa rekao. Na plaži kad smo stigli odmeravao mi gu*u, a mene to strašno palilo biti u takvoj pažnji, on jadničak dobio šamar od žene kad je primetila. Bili smo sami u apartmanu i ono to se desilo u kasnim satima će mi ostati u sećanju. Čula sam ga kroz san da izlazi iz stana, brzo sam se probudila obukla i koracala za njim. Sastali smo se kod plaže, ubrzo ušli u vodu onda sam zaronila i našla se njega. Nedugo zaronila sam… izvadila alatku i krenula da mu pu*im… nisam mogla jos dugo zbog nedostatka vazduha onda me frend odradio nabrzaka i vratili smo se u apartmanu. Prvo ja pa zatim on.



Nema komentara:

Objavi komentar