loading...

Ref

mmm

srijeda, 31. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam 18 godina i moj momak me na moj 18-ti rođendan, napio zatim odveo u kola gde mi je podigao suknjicu i NAPUMPAO…




Trenutno sam u šoku! Imam 18 godina i moj momak me na moj 18-ti rođendan, napio zatim odveo u kola gde mi je podigao suknjicu i NAPUMPAO, bilo mi zaista lepo u tom trenutku, sve je pošlo po zlu kad ga izvadio iz mene videla sam belog semena. I sad posle izvesnog vremena TRUDNA SAM! verujte kada je test pokazao + poželela sam istog trenutka da umrem. Nisam znala šta da radim, pozvala sam momka i sve mu ispričala, a on me poslao u P. MATERINU i rekao kada sam toliko glupa da se sama snalazim i da ga više ne zovem. DODATNI ŠOK! Evo već više od mesec dana momak me totalno ignorisao, i dalje sam trudna i dalje se borim sama sa sobom, ne znam šta da radim? Na moje iznenađenje momak mi se juče javio i ponudio mi novac da odem na abortus dok nije kasno. Predpostavljam da se uplašio i da želi da sebe zaštiti iskreno nije mi drago to ni čuti, bojim se, ali opet mislim da je najbolje rješenje za sve nas



Nema komentara:

Objavi komentar