loading...

Ref

mmm

petak, 26. svibnja 2017.

ISPOVEST: Čula sam bratov razgovor sa drugom o njihovim curama gde su vodili temu koja …





Čula sam bratov razgovor sa drugom o njihovim curama gde su vodili temu koja na koi nacin usrecuje njihov polni organ, ja sam stajala kod vrata u jednom trenu obojica su izvadili polne organe i merili svoje ponose bila sam sokirana velicinom penisa njegovog frenda. Ona prvu izgleda smokljavo, frizuru ima kao glumac iz filma Smrda Mudic… slavili smo mamin rodjendan gde je on bio pozvan od strane mog brata, onda smo se smuvali, proveli predivnu noc zajedno. Oboje smo u dužim vezama, i nalazimo se potajno zbog odličnog SE*SA, prijatelji smo prićamo o svemu, bojim se da se ne zaljubim, iako izgleda smesno i njega je to strah on je spominjao nešto kao možda bi nekad nešto mogli, odma na poćetku svega smo se složili bez emocija,stalno smo u kontaktu,i viđamo se kad god možemo, zbog se*sa uvek ćisto onako ispušimo po koju odemo do grada provozamo se isprićamo. A eto žao mi i mog momka i njegove cure,više nego njemu sa mnom njegove cure. Momka ne mogu da ostavim posle svega a ni da mu kažem,a nit bi mogla biti s ovim drugim,znam dok vara nju,varao bi i mene,ni ja ne ispadam ništa bolja,znam kučka sam,al eto valjda ljudima dosadi kad je sve isto.



Nema komentara:

Objavi komentar