loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Ja malo cvrcnula viski dok smo igrali u onoj masi stalno smo “hvatali”….




Bila sam na jednoj proslavi, normalo da će biti i starog i mladog sveta, u toj gužvi meni jedan momak “zapadne” za oko. Visok, plav, svetle oči, osmeh prelep, lepo obučen, lepe ruke ima. Ispunjava svaki moj kriterijum ali ja njemu ni ime ne znam. Ja malo cvrcnula viski dok smo igrali u onoj masi stalno smo “hvatali” jedno drugom poglede, onda sam je rešila da prodjem pored njega da ga zadnjicom očešam, tako sam uradila prolazim pored njeza, stanem da se pozdravim sa jednim poznanikom i nastavim dalje prilazim njemu ali on ne obraca paznju pa odlucim da se vratim medjutim nisam obratila paznju na njega da me nije primetio pa krenuo za mnom u tom trenutku naglo stanem on se zalepi za mene i polije me čašom vina. Pretvarala sam se da se ništa nije desilo. Ja znam da ga više neću videti a tako bih volela da nije tako.



Nema komentara:

Objavi komentar