loading...

Ref

mmm

nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Imam zajednički profil sa svojom ženom i pre par meseci jedna ženska osoba koju čak nisam imao ni u prijatelje krenula je da mi šalje ero*ske slike….




Imam zajednički profil sa svojom ženom i pre par meseci jedna ženska osoba koju čak nisam imao ni u prijatelje krenula je da mi šalje ero*ske slike, bez donjeg veša. Moja žena je tada bila na FB i sve je to videla, lice te devojke se nije videlo na slikama a nakon što sam objasnio ženi da je ne poznajem blokirali smo je. Evo sada nakon par meseci od tog dogadjaja dodjem sa ženom na bazen i prilazi meni jedna klinka i predstavlja mi se kao ćerka moje šefice, sve to i ne bi bilo tako čudno da na njoj nisam primetio isti onaj mladež na butini koji sam video i na slikama er*tskog sadržaja koje su mi stigle pre par meseci. Ostao sam zatečen jer nisam ni pomislio da bi to mogla biti ona, po godinama može ćerka da mi bude i trebalo bi je biti sramota, ove današnje generacije baš nemaju obraza ni srama.



Nema komentara:

Objavi komentar