loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST – Nepravedni zivot….




Udala sam se sa 18 god.za momka koga sam voljela. Posto sam odrasla bez roditelja,bila sam siromasna,i vrlo stidljiva. Morala sam se udati posto sam mislila da je on pravi,ipak ga volim od djetinjstva…ali nazalost nije tako.Kad sam se udala pio je,hodao,ostavljao me kuci,kada bi dosao udarao bi me i vikao da je on BOG da on moze sve. Jednostavno covjek nema kontrole. Rodila sam 2 prekrasne cerkice,i sada imam 26 godina.On se malo smirio,manje pije,i ne galami bas toliko,
jedino kad se napije onda nema kontrolu. E sada stvar je u tome da ja neznam dal ga jos volim. Jednostavno mi se sve smucilo. sada je otisao u inostranstvo da radi,a ja opet kod kuce sa djecom i sa njegovom BOLESNOM MAMICOM opet sama. ima par ljudi koji mi se svidjaju,al ga ne mogu prevariti,nisam taj tip. Dok ja opet nisam tako sigurna u njega.Cekam da mi djeca odrastu,pa onda ynam sta cu.Valjda ce i za mene bolje vreme doci. Nekad ce i mene neko voljeti….



Nema komentara:

Objavi komentar