loading...

Ref

mmm

utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Došao sam sa puta i zvala me sestra od tetke da se vidimo i rekla mi je da ima iznenađenje za mene…




Došao sam sa puta i zvala me sestra od tetke da se vidimo i rekla mi je da ima iznenađenje za mene. Otišao sam do nje i predložila mi je da idemo sa autom negđe kraj rijeke, tako je i bilo.  Našao sam lijepo mjesto i tu sam auto parkirao. Kad sam stao i ugasio motor ona je rekla da pređemo na zadnje sjedište, kad smo prešli ona je odmah meni sjela u krilo i poćeli smo se ljubit i hvatat. Moj ku**c se odmah digao i ona je to osjetila i predigra je pocela ljubili smo se i hvatali 5 minuta. Onda je ona skinula sa sebe majicu i gru*njak ja sam stavio svoju glavu u njene grudi i počeo je ljubit i lizat po njenim velikim. Kad sam joj izljubio i izlizo si*e onda je ona sišla sa mog krila i skinula hlaće sa sebe, a tange je ostavila na sebi. Dignula je lijevu nogu do mojih usana i počeo sam je lagano ljubit do njene mace. Kad sam je izljubio do mace onda sam jezikom prelazio preko njenih gačica da osjetim okus njene pi**e, onda sam uhvatio zubima tange i skinuo sa nje. Vidio sam da zeli moj ku**c od 20 cm u sebi, ali volim okus p**ke pa sam nastavio da jezikom ližem njenu pi*ku. Dok sam joj lizao pi*ku otkopćao sam i skinuo sa sebe hlače i jedva sam čekao da stavim svoj ku*ac u njenu pi*ku. Stavio sam joj ku*ac u pi*ku do ja*a sam gurnuo, pička je bila uska kao u đevojke od 20 godina. Htjeo sam da joj svr*im u usta, ali ona je rekla da to ne voli pa sam joj svr*io na stomak. Kad sam svr*io po njoj. U vožnji dok sam je vozio doma ona mi je dr*ala i pu*ila ku*ac Je*ali smo se tako do jutra u autu i evo već 2 godine se ja i ona je*emo dogovorili smo se bez obaveza i samo da se nalazimo zbog se*a.



Nema komentara:

Objavi komentar