loading...

Ref

mmm

subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Par dana unazad sam imala strašne bolove u donjem dijelu stomaka, sa nagonom na povraćanje. 17 godina….




Par dana unazad sam imala strašne bolove u donjem dijelu stomaka, sa nagonom na povraćanje. 17 godina mi je i prvi puta se susrećem sa takvim problemom. Trudnoću sam bila isključila jer se od svoje 13. godine redovno J sa raznim muškarcima i znam se čuvati… ono iskusna sam i korisim tablete protiv trudnoće, tako da… bila sam sigurna da nije trudnoća. Danas sam, iako mrzim ginekologe, otišla na pregled, MORALA SAM i prosto se šokirala kada mi je rekao da sam zaražena nekom opasnom bakterijom. Ne mogu da vjerujem šta me snašlo… osjećam se baš odvratno loše, a najgore mi je što ni od prilike ne znam ko me zarazio. Mada za sve sam ja kriva, više nikada, al nikada me niko neće J bez prezervativa, ma koliko govorili da sa prezervativom nemaju osjećaj… baš me briga… BOLESNICI PRLJAVI…



Nema komentara:

Objavi komentar