loading...

Ref

mmm

četvrtak, 25. svibnja 2017.

ISPOVEST: Moj kum ima uspešnu firmu i radim sa njim godinu dana….




Moj kum ima uspešnu firmu i radim sa njim godinu dana. U firmi zaposlio ženu, ćerku… ja radim kao sekretar sa kumovom ćerkom, kum i kuma rukovode sa firmom. Ja sam oženjen i posao mi ne dozvoljava da imam normalan se*sualni život. Kuma ima 20 godina i na poslu dolazi utegnuta sa izbacenim atributima, ono sto se desava svakodnevno je da kumici ispadaju papipiri ili olovke i tad koristi priliku da se naginje, njeno savrseno du*e jasno se ističe pred mojim očima. I ponekad zaboravim da sam joj kum pa gledam u njeno obilno telo. Pre neki dan sam video da je srećna pa sam iskoristio priliku da joj pruzim kumski zagrljaj o istom trenutku ruke sam drzao na njenoj gu*i, osetio sam da ne smeta… ruke sam pomerao do … znate vec… osetio sam da joj prija to sto radim, onda sam odustao. Sad svaki dan kad radimo osecam vatru medjunogama.


Nema komentara:

Objavi komentar