loading...

Ref

mmm

nedjelja, 30. travnja 2017.

NEKI DAN SMO JA I SUPRUGA ŠETALI SA MOJIM RODITELJIMA KROZ PARK…





Neki dan smo ja i supruga šetali sa mojim roditeljima kroz park. U jednom trenutku mojoj ženi se pertla odvezala na patici i ja sam obzirom da je u trećem mjesecu trudnoće odma pao na koljena i zavezao joj pertlu.


Tada je moja mama sva ljuta prokomentarisala PAPUČARU JEDAN ŠTA TO RADIŠ, PA CIJELI PARK TE GLEDA KAKO SE SRAMOTIŠ… NE ZNAM OD KOGA SI TO NAUČIO…


Nisam joj ništa odgovorio, nekada ćutanje više boli nego bilo kakva teška riječ, a ponosamn sam i na moju suprugu jer je i ona odreagovala kao prava dama, samo je nastavila da šeta, kao da se ništa nije dogodilo. Volim je i ako treba na glavi ću da dubim pred cijelom nacijom… TAKAV SAM I NIJE ME STID TO PRIZNATI…

Nema komentara:

Objavi komentar