loading...

Ref

mmm

utorak, 25. travnja 2017.

ISPOVEST: Imam 20 godina i totalno sam lud za komisicnom, inače najboljom drugaricom moje mlađe sestre. Iako ima samo 17 godina izgleda kao milion dolara, noge, gu*a, grudi…





Imam 20 godina i totalno sam lud za komisicnom, inače najboljom drugaricom moje mlađe sestre. Iako ima samo 17 godina izgleda kao milion dolara, noge, gu*a, grudi, a tek lice, uh… nemožete ni da zamislite kako je dobra. Pokušavao sam mnogo toga da joj pokažem da mi se sviđa, ali nikada od nje nisam dobio pravi znak da me želi. Često imam odnose sa drugim curama, ali jedino o njoj svakodnevno razmišljam. Prije dva dana sam se toliko nisko spustio da se sramim sam sebe. Bila je kod moje sestre i ja sam im objema ubacio u sok neki baš jak sedativ za spavanje, konjski što bi se reklo.Nije prošlo ni pola sata, a one su zaspale, duboki san. Ja sam tada moju komšinicu raspremio, sve sam skinuo sa nje, par minuta se divio njenom tijelu, tijelu, tijelu o kome već dugo, dugo sanjam, a onda sam se raspremio i legao na nju. Taj osjećaj kada su nam se tijela dotakla, uh… kao da je kroz mene prošla najjača struja, stresao sam se i svu je ubalio. Možete zamisliti koliko sam bio na*aljen da sam na jedan dodir tijelom svršio stvar. Skoro sat vremena sam je milovao, dirao, ljubio, po svim diJelovima tijela, trljao se uz nju, bilo mi je kao u najljepšim snovima. Jedino nisam smio, jednostavno nisam imao hrabrosti da odem do kraja, jer još je mlada i možda nevina nisam htjeo sebi napraviti problem. Nakon toga sada je još više želim i jednio mi je krivo što se nisam jetio da je fotografišem, jendostavno da imam materijal za ONE radnje, a ko zna kada padne mrak na oči možda sam je mogao i ucjeniti.

Izvor: ispovesti.com



Nema komentara:

Objavi komentar