loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: U kompjuteru svoje žene sam pronašao fotografije na kojima ona razmjenjuje nježnosti sa osobom ženskog pola…





U kompjuteru svoje žene sam pronašao fotografije na kojima ona razmjenjuje nježnosti sa osobom ženskog pola. Kad sam je suočio sa dokazima priznala mi je da je biseksualna ali da mene voli i da je ta priča bila prije nego što smo ja i ona ušli u ozbiljnu vezu. O tom segmentu života mi nikad nije pričala i po malo se osjećam prevarenim. Sad mi je tek jasno što žene nikada nije posmatrala kao konkurenciju nego o njima uvijek govorila u superlativu, a njenu nezainteresovanost za druge muškarce tumačim time da su joj žene zanimljivije. Samo čekam da me još sa ženom i prevari. Mislim, imamo skladan brak, planiramo i dijete ali ja sam sad skeptičan da li ću sutra zbog neke druge žene ostati sam. Možda previše razmišljam, tripujem ali se osjećam nemoćno i zbunjen sam.



Nema komentara:

Objavi komentar