loading...

Ref

mmm

četvrtak, 27. travnja 2017.

ISPOVEST: U (ne)sretnom sam braku imam troje djece i muža sa jako slabom erekcijom, koji je pri tome vrlo poslovan i meni ne posvećuje dovoljno vremena….





U (ne)sretnom sam braku imam troje djece i muža sa jako slabom erekcijom, koji je pri tome vrlo poslovan i meni ne posvećuje dovoljno vremena. Zbog tog njegovog načina života imam dovoljno novca da svaki dan šopingujem po par sati, ali ja sam u najboljim godinama, imam 45 i treba mi nešto više od šopiga da budem sretna i zadovoljna, ISPUNJENA jednom riječju. Godinama planiram da sebi pronađem ljubavnika, nekog mlađek ko će da me ISPUNJAVA kada zatreba, ali nikada nisam imala hrabrosti za to. Previše novca da bih ga rizikovala. Ali onda se desio on, bratić mog muža koji je nedavno napunio 17 godina,a kojeg sam uhvatila kako miriše moje prljave gaćice u kupatilu. Sav se pogubio, a ja sam još odglumila kako sam ljuta jer je to radio, ali nakon par minuta sam mu dala ono što je u tom trenutku najviše želio, a dobila ono što mi godinama treba. Na taj način sam konačno dobila što sam godinama tražila, a u istom trenutku sam postala UJNA BROJ JEDAN u svijetu. Kada sama sa sobom razmišljam, pomislim da je on nešto kao dar od Boga za mene, jer kod nas u stanu može provoditi koliko god hoće vremena, a da niko, ama baš niko ništa ne posumnja. NE MOŽE BOLJE, a da vam ne govorim koliki mu je, uhh, kao da mu je rastao svake godine po jedan centimetar



Nema komentara:

Objavi komentar