loading...

Ref

mmm

četvrtak, 27. travnja 2017.

ISPOVEST: Danas sam imala neprijatan susret sa komsijom u liftu, pokusao je da me poljubi, pipne za zadnjicu….





Danas sam imala neprijatan susret sa komsijom u liftu, pokusao je da me poljubi, pipne za zadnjicu, onda se odmaknem i iskuliram on je izvadio onu “stvar” malo je reci da sam ostala u šoku. Inace je starac, moze deda da mi bude. Brecnula sam se i izasla iz lifta. I bivsa cimerka mi je rekla da je nju njusio. Prolazi me jeza i strah me je jer dosta dece ide samo liftom iz skole, do prodavnice. Ne znam sta da radim, kome da se obratim, ne zelim da pricam mojima jer mama ima zdravstvene probleme a tata je pod stresom zbog svega sto se desava s majkom, a opet nemam nikakav dokaz da pustim prijavu policiji. Ja sam generalno odrasla osoba i mogla bih da se odbranim, ali deca, kako? Kome se obratiti zbog mrtvih, odvratnih pedofila???



Nema komentara:

Objavi komentar