loading...

Ref

mmm

petak, 21. travnja 2017.

ISPOVEST: Prošli vikend smo se drugarica i ja napile kao stoka, te smo otišle kod nje. Kada nas je takve “odvaljene” vidio njen ćale…





Prošli vikend smo se drugarica i ja napile kao stoka, te smo otišle kod nje. Kada nas je takve “odvaljene” vidio njen ćale, obzirom da imamo po 17 godina gadno se naljutio nju je otjerao u njenu sobu, a meni je rekao da će da me odveze kući da i moji roditelji vide šta su odgojili. Molila sam ga da mi dozvoli da prespavam sa njegovom kćerkom, ali nije želio ni da čuje za to. Dok smo se vozili moja ruka je krenula ka njegovom međunožju,a on je tada zaustavio vozilo, izvukao me iz automobila i pljunuo me. Ostavio me pored puta bez imalo razmišljanja. Smrzla sam se dok sam došla do kuće. Na sreću nekako sam se uvukla da me niko ne vidi, ali ne mogu da shvatim da je čovjek tako lud, prvo da me ne iskoristi, mladu lijepu, SOČNU, a pnda još da me ostavi mrtvu pijanu pored puta. Debil šta drugo reći…



Nema komentara:

Objavi komentar