loading...

Ref

mmm

srijeda, 26. travnja 2017.

ISPOVEST: Plesem tango vec duze vrijeme i promijenila sam mnogo partnera, ali ni jedan me nije privukao toliko da mi ovlazi pi*kicu…





Plesem tango vec duze vrijeme i promijenila sam mnogo partnera, ali ni jedan me nije privukao toliko da mi ovlazi pi*kicu. Dok se nije pojavio on. Pogledom me je pozvao na ples i ja sam odmah pristala. Plesali smo u cvrstom ali njeznom zagrljaju, a ja sam mislila samo na to kako ga jasem. Primijetio je koliko sam se na*alila i rekao mi je da zivi blizu. Nije morao dva puta da mi kaze. Suzdrzali smo se do njegovog stana, a onda kad je zatvorio vrata, nastao je uragan. Zagrlio me je sa ledja i strasno ljubio kosu, obraze, vrat, dok mi je lagano gnjecio grudi. Ja sam mijesala gu*om i zadirkivala njegov na**ekli ku*ac. Okrenuo me je ka sebi i nabio jezik u usta dok je skidao bretele sa mojih ramena. Haljina je samo skliznula niz moje ustreptalo tijelo. Skinuo me je skroz, ali ostavio stikle. Kaze da su ga plesne oduvijek palile. Nadvio se nada mnom i nabio mi jezik u usta dok mi je prstima dr*ao vrelu pi*kicu. Stenjala sam, zarivajuci nokte u njegova ledja. Nisam mogla vise da izdrzim bez njega, htjela sam njegov ku*ac u sebi. Tezina njegovog tijela je tako prijala i jebao me je jako. Zatim me je okrenuo i sa ledja je*ao u pi**icu. Gnjecio mi je dojku, sa naizmjenicnim lupanjem po gu**. Stenjala sam i molila za jos. Htjela sam jace. Dublje. Brze. Povukao me je za kosu i bio je sve blizi kraju. Onda ga je izvukao i ja sam se okrenula jer sam htjela da sv*si na meni. Sp**ma mu je bila po mojim si**ma, stomaku. Polizala sam sve i otisla se istusirati, a zatim se vratila na milongu (plesno vece). Nakon toga, samo sam na njega mislila i njegov veliki ku*ac. Nadam se da se nasa prica ne zavrsava ovdje.



Nema komentara:

Objavi komentar